Ułatwienia dostępu

 Szkoła Podstawowa, ul. Ks. Opolskich 21

 mgr Monika Bilik - pedagog szkolny

 wtorek           8.45 - 10.40

                      12.20 - 15.20

środa             08.00 - 08.45

                      10.40 - 11.25

                      12.20 - 14.50

czwartek         08.00 - 08.45

                       09.35- 10.50

mgr Krzysztof Śmigiel - psycholog szkolny

 poniedziałek   08.00 – 08.50

                       10.30 -12.35

Wtorek           08.00 - 10.45

                      11.25 - 13.25

środa              07.30 - 12.35

czwartek         10.30 – 15.30

piątek             08.45 - 11.35

 

Szkoła Podstawowa, ul. Bytnara „Rudego” 7

mgr Monika Bilik - pedagog szkolny

poniedziałek   8.15 - 09.45 

                       10.40 - 12.10

                        13.15 - 15.15

czwartek         11.15 - 14.30

piątek            08.30 - 10.30

                      12.15 - 13.30

 mgr Ida Parfimczyk - psycholog szkolny

wtorek             11.00 – 14.00

czwartek         9.00 – 13.00

piątek             8.00 – 12.0

 

Szkoła Przysposabiająca do Pracy, ul. Torowa 5A

mgr Przemysław Góźdź – pedagog szkolny

 poniedziałek   9.45 – 13.15

wtorek            10.30 – 12.00

                        13.15 – 14.00

Środa              10.00 – 13.00

Czwartek         10.15 – 13.00

mgr Agata Wojczyszyn - psycholog szkolny

wtorek            10.30 – 13.00

Środa              10.30 – 14.00

Czwartek         10.30 – 13.00

Piątek              10.30 – 13.00

Do zadań pedagoga i psychologa w szkole należy w szczególności:

1) prowadzenie badań i działań diagnostycznych uczniów w celu określenia mocnych stron, predyspozycji, zainteresowań i uzdolnień uczniów oraz przyczyn niepowodzeń edukacyjnych lub trudności w funkcjonowaniu uczniów;

2) diagnozowanie sytuacji wychowawczych i rodzinnych uczniów w celu rozwiązywania problemów wychowawczych;

3) udzielanie uczniom pomocy psychologiczno-pedagogicznej w formach odpowiednich do rozpoznanych potrzeb;

4) podejmowanie działań z zakresu profilaktyki uzależnień i innych problemów dzieci i młodzieży;

5) minimalizowanie skutków zaburzeń rozwojowych, zapobieganie zaburzeniom zachowania oraz inicjowanie różnych form pomocy w środowisku szkolnym i pozaszkolnym uczniów;

6) inicjowanie i prowadzenie działań mediacyjnych i interwencyjnych w sytuacjach kryzysowych;

7) pomoc rodzicom i nauczycielom w rozpoznawaniu i rozwijaniu indywidualnych możliwości, predyspozycji i uzdolnień uczniów;

8) wspieranie nauczycieli, wychowawców i innych specjalistów w rozpoznawaniu indywidualnych potrzeb rozwojowych i edukacyjnych oraz możliwości psychofizycznych uczniów oraz w udzielaniu pomocy psychologiczno-pedagogicznej.