Szkoła Podstawowa, ul. Ks. Opolskich 21
mgr Monika Bilik - pedagog szkolny
wtorek 8.45 - 10.40
12.20 - 15.20
środa 08.00 - 08.45
10.40 - 11.25
12.20 - 14.50
czwartek 08.00 - 08.45
09.35- 10.50
mgr Krzysztof Śmigiel - psycholog szkolny
poniedziałek 08.00 – 08.50
10.30 -12.35
Wtorek 08.00 - 10.45
11.25 - 13.25
środa 07.30 - 12.35
czwartek 10.30 – 15.30
piątek 08.45 - 11.35
Szkoła Podstawowa, ul. Bytnara „Rudego” 7
mgr Monika Bilik - pedagog szkolny
poniedziałek 8.15 - 09.45
10.40 - 12.10
13.15 - 15.15
czwartek 11.15 - 14.30
piątek 08.30 - 10.30
12.15 - 13.30
mgr Ida Parfimczyk - psycholog szkolny
wtorek 11.00 – 14.00
czwartek 9.00 – 13.00
piątek 8.00 – 12.0
Szkoła Przysposabiająca do Pracy, ul. Torowa 5A
mgr Przemysław Góźdź – pedagog szkolny
poniedziałek 9.45 – 13.15
wtorek 10.30 – 12.00
13.15 – 14.00
Środa 10.00 – 13.00
Czwartek 10.15 – 13.00
mgr Agata Wojczyszyn - psycholog szkolny
wtorek 10.30 – 13.00
Środa 10.30 – 14.00
Czwartek 10.30 – 13.00
Piątek 10.30 – 13.00
Do zadań pedagoga i psychologa w szkole należy w szczególności:
1) prowadzenie badań i działań diagnostycznych uczniów w celu określenia mocnych stron, predyspozycji, zainteresowań i uzdolnień uczniów oraz przyczyn niepowodzeń edukacyjnych lub trudności w funkcjonowaniu uczniów;
2) diagnozowanie sytuacji wychowawczych i rodzinnych uczniów w celu rozwiązywania problemów wychowawczych;
3) udzielanie uczniom pomocy psychologiczno-pedagogicznej w formach odpowiednich do rozpoznanych potrzeb;
4) podejmowanie działań z zakresu profilaktyki uzależnień i innych problemów dzieci i młodzieży;
5) minimalizowanie skutków zaburzeń rozwojowych, zapobieganie zaburzeniom zachowania oraz inicjowanie różnych form pomocy w środowisku szkolnym i pozaszkolnym uczniów;
6) inicjowanie i prowadzenie działań mediacyjnych i interwencyjnych w sytuacjach kryzysowych;
7) pomoc rodzicom i nauczycielom w rozpoznawaniu i rozwijaniu indywidualnych możliwości, predyspozycji i uzdolnień uczniów;
8) wspieranie nauczycieli, wychowawców i innych specjalistów w rozpoznawaniu indywidualnych potrzeb rozwojowych i edukacyjnych oraz możliwości psychofizycznych uczniów oraz w udzielaniu pomocy psychologiczno-pedagogicznej.






