Ułatwienia dostępu

Budynek ul. Książąt Op. 21

mgr Monika Bilik - pedagog szkolny

wtorek

8.15 – 15.40

czwartek

8.00 – 9.30

10.30 - 13.00

 

mgr Krzysztof Śmigiel - psycholog szkolny

poniedziałek

8.45 – 11.35

12.35 – 13.30

wtorek

10.30 – 13.30

środa

8.45 – 13.30

czwartek

10.30 – 15.40

piątek

7.30 – 12.35

 

Budynek ul. Bytnara „Rudego” 7

mgr Monika Bilik - pedagog szkolny

poniedziałek  

8.15 – 15.30

piątek            

                       

 8.45– 10.30

12.45 - 15.15

 

mgr Ida Parfimczyk – psycholog szkolny

wtorek

11.00 – 14.00

czwartek

9.00 – 13.00

piątek

8.00 – 12.00

 

mgr Jacek Klose - psycholog szkolny

wtorek

8.00-13.00

środa

8.00-13.00

 

Budynek ul. Torowa 5A

mgr Przemysław Góźdź- pedagog szkolny

poniedziałek

9.45 – 13.15

wtorek

10.30 – 12.00

13.15 – 14.00

Środa

10.00 – 13.00

Czwartek

10.15 – 13.00

 

mgr Agata Wojczyszyn - psycholog szkolny

wtorek

10.30 – 13.00

środa

10.30 – 14.00

czwartek

10.30 – 13.00

piątek

10.30 – 13.00

 

Zadania pedagoga i psychologa w szkole na podstawie Rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 9 sierpnia 2017 r. w sprawie zasad organizacji i udzielania pomocy psychologiczno-pedagogicznej w publicznych przedszkolach, szkołach i placówkach:

  1. prowadzenie badań i działań diagnostycznych uczniów w celu określenia mocnych stron, predyspozycji, zainteresowań i uzdolnień uczniów oraz przyczyn niepowodzeń edukacyjnych lub trudności w funkcjonowaniu uczniów;
  2. diagnozowanie sytuacji wychowawczych i rodzinnych uczniów w celu rozwiązywania problemów wychowawczych;
  3. udzielanie uczniom pomocy psychologiczno-pedagogicznej w formach odpowiednich do rozpoznanych potrzeb;
  4. podejmowanie działań z zakresu profilaktyki uzależnień i innych problemów dzieci i młodzieży;
  5. minimalizowanie skutków zaburzeń rozwojowych, zapobieganie zaburzeniom zachowania oraz inicjowanie różnych form pomocy w środowisku szkolnym i pozaszkolnym uczniów;
  6. inicjowanie i prowadzenie działań mediacyjnych i interwencyjnych w sytuacjach kryzysowych;
  7. pomoc rodzicom i nauczycielom w rozpoznawaniu i rozwijaniu indywidualnych możliwości, predyspozycji i uzdolnień uczniów;
  8. wspieranie nauczycieli, wychowawców i innych specjalistów w rozpoznawaniu indywidualnych potrzeb rozwojowych i edukacyjnych oraz możliwości psychofizycznych uczniów oraz w udzielaniu pomocy psychologiczno-pedagogicznej.