Budynek ul. Książąt Op. 21
mgr Monika Bilik - pedagog szkolny |
|
wtorek |
8.15 – 15.40 |
czwartek |
8.00 – 9.30 10.30 - 13.00 |
mgr Krzysztof Śmigiel - psycholog szkolny |
|
poniedziałek |
8.45 – 11.35 12.35 – 13.30 |
wtorek |
10.30 – 13.30 |
środa |
8.45 – 13.30 |
czwartek |
10.30 – 15.40 |
piątek |
7.30 – 12.35 |
Budynek ul. Bytnara „Rudego” 7
mgr Monika Bilik - pedagog szkolny |
|
poniedziałek |
8.15 – 15.30 |
piątek
|
8.45– 10.30 12.45 - 15.15 |
mgr Ida Parfimczyk – psycholog szkolny |
|
wtorek |
11.00 – 14.00 |
czwartek |
9.00 – 13.00 |
piątek |
8.00 – 12.00 |
mgr Jacek Klose - psycholog szkolny |
|
wtorek |
8.00-13.00 |
środa |
8.00-13.00 |
Budynek ul. Torowa 5A
mgr Przemysław Góźdź- pedagog szkolny |
|
poniedziałek |
9.45 – 13.15 |
wtorek |
10.30 – 12.00 13.15 – 14.00 |
Środa |
10.00 – 13.00 |
Czwartek |
10.15 – 13.00 |
mgr Agata Wojczyszyn - psycholog szkolny |
|
wtorek |
10.30 – 13.00 |
środa |
10.30 – 14.00 |
czwartek |
10.30 – 13.00 |
piątek |
10.30 – 13.00 |
Zadania pedagoga i psychologa w szkole na podstawie Rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 9 sierpnia 2017 r. w sprawie zasad organizacji i udzielania pomocy psychologiczno-pedagogicznej w publicznych przedszkolach, szkołach i placówkach:
- prowadzenie badań i działań diagnostycznych uczniów w celu określenia mocnych stron, predyspozycji, zainteresowań i uzdolnień uczniów oraz przyczyn niepowodzeń edukacyjnych lub trudności w funkcjonowaniu uczniów;
- diagnozowanie sytuacji wychowawczych i rodzinnych uczniów w celu rozwiązywania problemów wychowawczych;
- udzielanie uczniom pomocy psychologiczno-pedagogicznej w formach odpowiednich do rozpoznanych potrzeb;
- podejmowanie działań z zakresu profilaktyki uzależnień i innych problemów dzieci i młodzieży;
- minimalizowanie skutków zaburzeń rozwojowych, zapobieganie zaburzeniom zachowania oraz inicjowanie różnych form pomocy w środowisku szkolnym i pozaszkolnym uczniów;
- inicjowanie i prowadzenie działań mediacyjnych i interwencyjnych w sytuacjach kryzysowych;
- pomoc rodzicom i nauczycielom w rozpoznawaniu i rozwijaniu indywidualnych możliwości, predyspozycji i uzdolnień uczniów;
- wspieranie nauczycieli, wychowawców i innych specjalistów w rozpoznawaniu indywidualnych potrzeb rozwojowych i edukacyjnych oraz możliwości psychofizycznych uczniów oraz w udzielaniu pomocy psychologiczno-pedagogicznej.