Szkoła Podstawowa, ul. Ks. Opolskich 21

 

mgr Monika Bilik - pedagog szkolny

 wtorek           8.15 – 15.40

czwartek         8.00 – 9.30

                       10.30 - 13.00

 

mgr Krzysztof Śmigiel - psycholog szkolny

 poniedziałek   8.45 – 11.35

                       12.35 – 13.30

Wtorek           10.30 – 13.30

środa              8.45 – 13.30

czwartek         10.30 – 15.40

piątek             7.30 – 12.35

 

Szkoła Podstawowa, ul. Bytnara „Rudego” 7

mgr Monika Bilik - pedagog szkolny

poniedziałek   8.15 – 15.30

piątek              8.45– 10.30

                        12.45 - 15.15

 

mgr Jacek Klose- psycholog szkolny

 wtorek             8.00-13.00

środa              8.00-13.00

 

mgr Ida Parfimczyk - psycholog szkolny

wtorek             11.00 – 14.00

czwartek         9.00 – 13.00

piątek             8.00 – 12.0

 

Szkoła Przysposabiająca do Pracy,
ul. Torowa 5A

 

mgr Przemysław Góźdź – pedagog szkolny

 poniedziałek   9.45 – 13.15

wtorek            10.30 – 12.00

                        13.15 – 14.00

Środa              10.00 – 13.00

Czwartek         10.15 – 13.00

 

mgr Agata Wojczyszyn - psycholog szkolny

wtorek            10.30 – 13.00

Środa              10.30 – 14.00

Czwartek         10.30 – 13.00

Piątek              10.30 – 13.00

 

 

Do zadań pedagoga i psychologa w szkole należy w szczególności:
 
 
1) prowadzenie badań i działań diagnostycznych uczniów w celu określenia mocnych stron, predyspozycji, zainteresowań i uzdolnień uczniów oraz przyczyn niepowodzeń edukacyjnych lub trudności w funkcjonowaniu uczniów;
2) diagnozowanie sytuacji wychowawczych i rodzinnych uczniów w celu rozwiązywania problemów wychowawczych;
3) udzielanie uczniom pomocy psychologiczno-pedagogicznej w formach odpowiednich do rozpoznanych potrzeb;
4) podejmowanie działań z zakresu profilaktyki uzależnień i innych problemów dzieci i młodzieży;
5) minimalizowanie skutków zaburzeń rozwojowych, zapobieganie zaburzeniom zachowania oraz inicjowanie różnych form pomocy w środowisku szkolnym i pozaszkolnym uczniów;
6) inicjowanie i prowadzenie działań mediacyjnych i interwencyjnych w sytuacjach kryzysowych;
7) pomoc rodzicom i nauczycielom w rozpoznawaniu i rozwijaniu indywidualnych możliwości, predyspozycji i uzdolnień uczniów;
8) wspieranie nauczycieli, wychowawców i innych specjalistów w rozpoznawaniu indywidualnych potrzeb rozwojowych i edukacyjnych oraz możliwości psychofizycznych uczniów oraz w udzielaniu pomocy psychologiczno-pedagogicznej.